Förvånad

Jag är väldigt förvånad faktiskt.
Pappa har köpt godis till matchen som är nu och då tänkte jag poppa en påse med popcorn och vara "nyttig".
In my ass.

Jag läste på förpakningen bara för faktans skull och då märkte jag att en popcorn påse innerhåller lika mycket kalorier som två Mars.
Jag som alltid trott att popcorn är det nyttiga altenativet till snacks men nej nej, inte med den jämnförelsen.
Och jag ska erkänna... Jag äter hellre Mars än popcorn! Sån är jag.

Vad är det som gör popcorn så onyttiga? Är det allt salt? Är det något medel i dem? Vad är grejen?
Om du vet det, förklara det för mig!

             

    
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu