bloggerska

Eftersom jag är så känd inom bloggvärden så tjatar en "förortsbloggare" på mig att jag ska länka henne.
Orkade inte med hennes tjat mer så jag länkar henne.
Idag drack jag en kaffe latte på ett hipp cafe i stan och sen shoppade jag för pengar jag har fått för alla annonser jag har på min blogg, so fetch.

Aja, nu ska jag göra mig en blogg smoothie och sen ta en bad och ta kort på mina blöta ben med lite skum på.
Btw, ska göra en låt imorgon och sen starta en ny tv show. Vardag typ. Euw.
Puss bloggisar! <3 Love ya

Hon har gjort en idolbild med oss. Gulligt... "STALKER"

Länkbyte............. http://maandys.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu